seni sevmek yasak olsa süresiz, sensiz taşıdığım bu can değersiz

Gözyaşlarım yağmur gibi akıyor, bu hasretlik yüreğimi yakıyor, kimse garip hallerimi bilmiyor..!
ayırdılar beni senden nedensiz, günler geçmez yaşayamam ki sensiz..
seni sevmek yasak olsa süresiz, sensiz taşıdığım bu can değersiz!!

sensin benim kaderim, sensin derdim kederim, başım alır giderim diyar diyar
eller ne derse desin, vazgeçemem benimsin, isterse ölüm gelsin diyar diyar

aramızda engeller var sıralı, laf anlamaz gönlüm kara sevdalı, eksilmez ezelden bahtım karalı
ayırdılar beni senden nedensiz, günler geçmez yaşayamam ki sensiz
seni sevmek yasak olsa süresiz, sensiz taşıdığım bu can değersiz

sensin benim kaderim, sensin derdim kederim, başım alır giderim diyar diyar
eller ne derse desin, vazgeçemem benimsin, isterse ölüm gelsin diyar diyar

By Şevki Can

2 comments on “seni sevmek yasak olsa süresiz, sensiz taşıdığım bu can değersiz

  1. hep böyle vardır mutlaka her başlangıcın bir de sonu… şimdi bana aranızdan biri çıksında söylesin NEDEN???
    Eğer bu sorunun cwbını bulan varsa banada versin delirmek üzereyim. O kadar çook sewerken neden bitti, neden ölüm fermanım imzalandı neden..?
    Sevenler geceyi tatmak istemez çünkü; hep ölüm ve sessizlikle beraber kalırlar ellerinden tutup çıkış yolun burada diyecek kimseleri yoktur, ve en kötüsü gece sewenlerin bitişi yıkılışıdır…

  2. yinede herşeye rağmen yaşamak güzel be kardeşim, diğer insanlar gibi çoğu tadı alamasakta güzellikler gidene takılı kalmışsada hayat harika…

Bir Cevap Yazın

